fredag 6. februar 2009

TEGNESERIE!

Tegna

Orginalen


Foto: Google. Og Mobilen.

For litt sida så fikk klassen en oppgave og tegne en tegneserie!, vi fikk lov til å gå på nette og finne bilde og printe det ut og tegne ved siden av det bilde. Jeg satt med ned og søkte på litt av hvert av tegneserier, og til slutt fant jeg en jeg ville ha, Nemi var den tegneserien jeg ville tegne. Men så sa lærern at hvis det er to peroner på det tegneserie bilde, så må dere endre på den ene, og på min tegneserie var det to personer og jeg ville selvsagt ikke ta bort Nemi, så jeg valgte og ta bort den ene jenta som var med der og redigerte den til en gutt.

jeg ble ganske fornøyd med det jeg hadde gjort, vi skulle fargelegge det vi hadde tegna, jeg ville ikke ha di samme fargene som var der fra før av på tegningen så jeg velgte heller andre farger så alt ble anderledes enn det var fra før av. Jeg var ganske fornøyd med det jeg hadde gjort, men veit ikke om lærern har sagt noe for henne så på.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar