onsdag 4. februar 2009

OM HVORDAN DET VAR OG LAGE BLOGG.



foto: Google

Nå har vi fått vite at vi skal lage blogg, ganske spennede det, sitter egentlig bare og slapper av med sjokolade og ipoden.
men jobbe det må jeg, blogg?, det er egentlig spennende, man kan sitte og skrive i evigheter om ting og tang.
Men denne bloggen blir ikke som en som man lager på fritiden, for denne bloggen skal vi bruke på skolen for å vise andre hva vi gjør på skolen. Jeg har tenkt og skrive om ting vi gjør og har gjort og legger inn bilder og teks.
Egentlig så blir man kanskje litt avhengi av en blogg som man lager, men det er helt greit for meg.
Syns det er morsomt og lage blogg. og jeg vil håpe at du vil like det jeg legger inn på bloggen.
Fra Christine.

4 kommentarer:

  1. Nice price! :D

    Rull på du å !!! <:)

    SvarSlett
  2. ja det skal jeg vettu :). <3(: rull på du også malli (:

    SvarSlett
  3. Så bra, Christine. Godt du syns det kunne være greit med blogg.

    SvarSlett
  4. hehe, alltid greit med en blogg vettu:)

    SvarSlett