onsdag 4. februar 2009

DRØMMER ER Å BLI FRISØR


Foto:Privat



jeg drømmer om å bli frisør, Nå går jeg alltså på Eiker videregånde, og trives der på Design&håndtverk linja. for litt sida så fikk vi elevene som vil bli frisør, fikk lov til å reise til st.hallvard og lære om frisør yrket. Vi måtte kjøpe sånn frisør pakke, men saks,kam, kappe, og vann flaske, og den beste tingen Christine Junior- et dokkehode som vi fikk lov til å klippe og ordne frisyre på den. kunne ta i noen striper i håret, men rakk det aldri fordi jeg hadde så lyst til å klippe og sette opp hår i steden for. Det var spennende og morsomt, og det var så mye man lærte der. Så har jeg tenkt til å søke videre på frisør fager når jeg begynner 2 vgs:). gleder meg som en liten unge nesten, Men må bare bli litt bedre på skolen :P. så kommer jeg kanskje inn på den linja jeg ønsker og gå på. Må jo alltid jobbe bedre og hardere for å oppnå det man øsnker i livet sitt, og det skal jeg satse på for det er Frisør jeg ønsker og bli. Og er jeg heldig som komme inn på den linja og greier og utføre sånn som det skal, så har jeg kanskje fått meg en lærligs plass hos tanta mi, som er sjef for to frisør salonger i Drammen.

1 kommentar: